Page 31 - 1. kongres program
P. 31
saŽetak – komunikacijski stilovi PLAVI CRVENI • U komunikaciji traže konkretne stvari • U komunikaciji su fokusirani • Ne gube vrijeme na bespotrebnu • Uvjeravaju iz pozicije ” JA ZNAM “ komunikaciju • Vole imati i pružati uvid u globalnu sliku • Pitaju jasna i konkretna pitanja, usmjereni na • Postaju umorni kad razgovor ode do proces najsitnijih detalja • Komunikacija im je hladna, konkretna, • Vrlo su asertivni pa trebaju paziti da im metodična komunikacija ne postane agresivna • Često ne vode računa o sugovorniku • Njihov komunikacijski stil ljudi mogu doživjeti kao hladan i netaktičan • Nisu strpljivi ZELENI ŽUTI • Komunikacija s njima je ugodna, te je često u • U komunikaciji su taktični lijepom ambijentu • Živahni su, zabavni i inspirativni • Dobri slušatelji • Imaju veliku moć uvjeravanja • U komunikaciji su konkretni • Vrlo su omiljeni kod drugih ljudi • Ne govore ništa iza čega ne stoje • Često opisuju cijelu sliku nauštrb detalja (“od • U komunikaciji zaobilaze konflikte šume ne vide drvo”) • U komunikaciji su opušteni i opuštaju klijenta • Prilagodljivi su, empatični, vedri, entuzijastični • Taktični su i vode brigu o klijentu i pričljivi • Komunikacija im je empatična i puna • Zbog velike pričljivosti često nisu dosljedni strpljenja • Motiviraju kroz emocije • Motiviraju kroz emocije • Diskriminirat će klijenta E-pošta: miljenko.boskovic61@gmail.com 29